ناتواني يادگيري

مطالب دیگر:
📎شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان سیرجان📎گزارش كارآموزی رشته برق و مکانیک نیروگاه سیکل ترکیبی📎تحقیق سازمان های یادگیرنده📎شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان گیلانغرب📎شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان هرسین📎شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان جوانرود📎شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان کنگاور📎شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان کرمانشاه📎شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان پاوه📎شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان صحنه📎شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان سنقر📎شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان اسلام آباد غرب📎شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان قصر شیرین📎شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان ثلاث باباجانی📎شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان سر پل ذهاب📎شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان علی آباد📎شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان آق قلا📎شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان آزادشهر📎شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان بندر ترکمن📎شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان گنبد کاووس📎شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان بندر گز📎شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان گرگان📎شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان کلاله📎شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان کردکوی📎شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان مینودشت
تحقيق ناتواني يادگيري|31017590|aqe
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان ناتواني يادگيري هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

تحقيق
متشکل از 82 صفحه ، در قالب word قابل ويرايش و اماده پرينت

بخشی از محتوا ::
مقدمه:
چه بسيارند كودكاني كه تنها به دليل داشتن ضعف خاص در ديكته، حساب يا روخواني علي‌رغم داشتن هوش عادي، توانايي جسمي خوب و رواني سالم به دليل شكستهاي پي درپي تحصيلي براي هميشه با دنياي كتاب، مشق و مدرسه خداحافظي كرده‌اند. چه بسيارند استعدادهايي كه بدين سان نشكفته پرپر گشته و مي‌شوند و چه بسيارند زيانهايي كه جامعة ما از اين راه متحمل مي‌گردد.
ناتوانيهاي يادگيري مقولة خاص ديگري است كه درحيطة كودكان استثنايي قرار دارد و درصد چشمگيري از كودكان را در بر مي‌گيرد. ناتوانيهاي يادگيري، نارساييهاي يادگيري خاصي است كه در صورت عدم شناسايي آن معمولاً تحقيرها، توهينها، مقايسه‌هاي نابجاي خردكننده وشكستهاي تحصيلي پي در پي را به بار مي‌آورد. ميليونها كودك در سراسر جهان به اختلالات يادگيري مبتلا هستند. آنان علي‌رغم رشد جسمي،‌ذهني، زباني، اجتماعي، اخلاقي و عاطفي طبيعي هنگامي كه به سنين مدرسه مي‌رسند با مشكلاتي ويژه روبرو مي‌گردند كه عرصه را بر آنها تنگ مي‌كند. اشكال بزرگ اين اختلال آن است كه بر خلاف نابينايي ، ناشنوايي، سرآمدي، ناسازگاري و معلوليتهاي جسمي كه تشخيص آن در سنين پيش‌دبستاني به آساني امكانپذير است،‌براحتي نمي‌توان آن را در سنين پيش‌دبستاني تشخيص داد.