ناتوانايي هاي يادگيري
✅بررسی سير تحول پلان معماري و تزئينات در بناهاي اسلامي و معاصر✅بررسی فرآیند فرآوري كروميت✅طراحي خطوط انتقال و ايستگاههاي پمپاژ مربوط به پروژه آبرساني به شهر گناباد✅بررسی روش های استفاده از موبایل در ایران✅بررسی عرصه ها و آفاق اعجاز قرآن✅بررسی علم در يونان و هند✅عملكرد فيزيكي بخش كشاورزي واحد هومند آبسرد سال 1382✅بررسی نقش و كاربري فضاي تفريحي و باز در شهر✅بررسی صنايع دستي كردستان✅بررسی ماگما و انواع و ترکیب شیمیایی آنها و نگاهی بر آشیانه های ماگمایی✅بررسی طراحی لباس و خدمات و استانداردها و بازار آن و نگاهی بر تشکیل و طراحی کارگاه و فروشگاه طراحی✅بررسی ریخته گری (متالوژی) و خدمات و و بازار آن و نگاهی بر طراحی محیط کار آن✅بررسی طراحی صنعتی و استانداردهای کاری و بازار و فروش محصولات و بررسی بر سیستم CRM و تاریخچه و اهدا✅آشنايي با سازمان ثبت احوال و تاریخچه و ساختار تشکیل و وظایف آن✅بررسی صنعت نساجي و تاریخچه و عمده و خرده فروشی بودن و لیست انواع تولیدات آن✅بررسی مشکلات و موانع ورزش بانوان ايراني و بررسی روند پیشرفت آن✅بررسی شيشه گري و تاریخچه و اقتصاد و توليدات آن و مروری بر روشهاي فروش محصولات صنعت شيشه گري و طراحی✅بررسی صنعت خودروسازي و تاریخچه و تولیدات و بازار آن و مروری بر روشهاي جاري فروش محصولات و خدمات✅بررسی آسفالت و انواع و کاربرد و استانداردهای آن✅معرفي سيستم هاي خبره و انواع و كاربرد آنها✅بررسی شرکت ساینا و تاریخچه و محصولات و حقوق و دستمزد آن✅بررسی استان گلستان و جغرافیا و اقتصاد و سیاست و صنایع دستی آن✅بررسی عمارت كلاه فرنگي و حمام وکیل و عمارت باغ ارم و ايلخاني و چند عمارت دیگر و بررسی تاریخچه✅بررسی نقش نورپردازی در معماری و جایگاه و ضوابط و انواع آن در ساختمان و باغها و ...✅چگونگی اهلی شدن انسان و بررسی شیوه های رسیدن و قرار گرفتن در صراط مستقیم
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان ناتوانايي هاي يادگيري هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .
تحقيق
متشکل از 10 صفحه ، در قالب word قابل ويرايش و اماده پرينت
بخشی از محتوا ::
نا توانايي هاي يادگيري مقوله خاص ديگري است كه در حيطه كودكان استثنايي قرار دارد و درصد چشمگيري از كودكان را در بر مي گيرد، نا توانايي هاي يادگيري نارسايي هاي خاصي است كه در صورت عدم شناسايي آن معمولاً تحقير و توهين و...بي دري و شكست هاي تحصيلي را به بار مي آورد. اشكال بزرگ این اختلال آن است كه بر خلاف نابينايي و ناشنوايي و ... تشخيص آن در سنين پيش دبستاني به آساني امكان پذير نيست.
نكته مهم در تشخيص اختلالات يادگيري این است كه بتوانيم اختلال را پيش از ظهور يا در همان مراحل اوليه ي ظهور مورد شناسايي قرار دهيم تا از صدمات رواني تحصيلي بعد جلوگيري كنيم. زيرا هم خود كودك به دليل ناتوانايي در انجام بعضي تكاليف رنج مي بردوتصويرمثبتي كه ازخود داشته ازبين مي رودوهم موردتوبيخ وسرزنش معلمين ودانش آموزان قرار مي گيرد.
تاريخچه:
تا سال 1960 مشكل این كودكان ناشناخته بود و در این سال نظريات متفاوتي در این باب باز شد در این نظريات عامل نا تواني يادگيري }معلول تنبلي، ضايعه مغزي، اختلال عصبي، معلوليت ادراكي{ را ذكر كرده اند.