ناتوانايي هاي يادگيري

مطالب دیگر:
بررسی سير تحول پلان معماري و تزئينات در بناهاي اسلامي و معاصربررسی فرآیند فرآوري كروميتطراحي خطوط انتقال و ايستگاههاي پمپاژ مربوط به پروژه آبرساني به شهر گنابادبررسی روش های استفاده از موبایل در ایرانبررسی عرصه ها و آفاق اعجاز قرآنبررسی علم در يونان و هندعملكرد فيزيكي بخش كشاورزي واحد هومند آبسرد سال 1382بررسی نقش و كاربري فضاي تفريحي و باز در شهربررسی صنايع دستي كردستانبررسی ماگما و انواع و ترکیب شیمیایی آنها و نگاهی بر آشیانه های ماگماییبررسی طراحی لباس و خدمات و استانداردها و بازار آن و نگاهی بر تشکیل و طراحی کارگاه و فروشگاه طراحیبررسی ریخته گری (متالوژی) و خدمات و و بازار آن و نگاهی بر طراحی محیط کار آنبررسی طراحی صنعتی و استانداردهای کاری و بازار و فروش محصولات و بررسی بر سیستم CRM و تاریخچه و اهداآشنايي با سازمان ثبت احوال و تاریخچه و ساختار تشکیل و وظایف آنبررسی صنعت نساجي و تاریخچه و عمده و خرده فروشی بودن و لیست انواع تولیدات آنبررسی مشکلات و موانع ورزش بانوان ايراني و بررسی روند پیشرفت آنبررسی شيشه گري و تاریخچه و اقتصاد و توليدات آن و مروری بر روشهاي فروش محصولات صنعت شيشه گري و طراحیبررسی صنعت خودروسازي و تاریخچه و تولیدات و بازار آن و مروری بر روشهاي جاري فروش محصولات و خدماتبررسی آسفالت و انواع و کاربرد و استانداردهای آنمعرفي سيستم هاي خبره و انواع و كاربرد آنهابررسی شرکت ساینا و تاریخچه و محصولات و حقوق و دستمزد آنبررسی استان گلستان و جغرافیا و اقتصاد و سیاست و صنایع دستی آنبررسی عمارت كلاه فرنگي و حمام وکیل و عمارت باغ ارم و ايلخاني و چند عمارت دیگر و بررسی تاریخچهبررسی نقش نورپردازی در معماری و جایگاه و ضوابط و انواع آن در ساختمان و باغها و ...چگونگی اهلی شدن انسان و بررسی شیوه های رسیدن و قرار گرفتن در صراط مستقیم
تحقيق ناتوانايي هاي يادگيري|31017589|aqe
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان ناتوانايي هاي يادگيري هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

تحقيق
متشکل از 10 صفحه ، در قالب word قابل ويرايش و اماده پرينت

بخشی از محتوا ::

نا توانايي هاي يادگيري مقوله خاص ديگري است كه در حيطه كودكان استثنايي قرار دارد و درصد چشمگيري از كودكان را در بر مي گيرد، نا توانايي هاي يادگيري نارسايي هاي خاصي است كه در صورت عدم شناسايي آن معمولاً تحقير و توهين و...بي دري و شكست هاي تحصيلي را به بار مي آورد. اشكال بزرگ این اختلال آن است كه بر خلاف نابينايي و ناشنوايي و ... تشخيص آن در سنين پيش دبستاني به آساني امكان پذير نيست.
نكته مهم در تشخيص اختلالات يادگيري این است كه بتوانيم اختلال را پيش از ظهور يا در همان مراحل اوليه ي ظهور مورد شناسايي قرار دهيم تا از صدمات رواني تحصيلي بعد جلوگيري كنيم. زيرا هم خود كودك به دليل ناتوانايي در انجام بعضي تكاليف رنج مي بردوتصويرمثبتي كه ازخود داشته ازبين مي رودوهم موردتوبيخ وسرزنش معلمين ودانش آموزان قرار مي گيرد.
تاريخچه:
تا سال 1960 مشكل این كودكان ناشناخته بود و در این سال نظريات متفاوتي در این باب باز شد در این نظريات عامل نا تواني يادگيري ‌‌‌‌}معلول تنبلي، ضايعه مغزي، اختلال عصبي، معلوليت ادراكي{ را ذكر كرده اند.