مهارت هاي زندگي

مطالب دیگر:
📂ترجمه ی مقاله ای درباره ی رنگ آمیزی در شبکه های عصبی در رایانه به همراه فایل Word و فایل pdf اصلی📂جزوه زبان تخصصی مهندسی دریا📂مدل¬هاي شبكه عصبي موجك فازي براي پيش بيني و شناسايي سيستم¬هاي ديناميكيFuzzy Wavelet Neural Network Models for Prediction and Identification of Dynamical Systems📂پاورپوینت انواع غلتک ها ( پروژه ماشین آلات راهسازی)📂پاورپوینت ساختار مدیریت بحران در ایران📂مبانی مدیریت📂ترجمه ی مقاله ای در حوزه ی کتابشناسی به همراه فایل ورد و فایل pdf اصلی📂پاسخ تشریحی استعداد تحصیلی دکترا 94گروه زبان(تمام کد رشته های گروه زبان )📂حفظ امنیت مودم بی‌سیم 📂ترجمه ی مقاله ای درباره ی رنگ آمیزی در رایانه به طور اتوماتیک به همراه فایل Word و فایل pdf📂تجربیات مدون تدریس در دوره ابتدایی (نمونه ای دیگر)📂تجربیات مدون تدریس دوره ابتدایی (نمونه ای دیگر)📂تجربیات مدون مدیریت جهت ارتقا شغلی فرهنگیان 📂تجربیات مدون دبیر حرفه و فن📂تجربیات مدون تدریس جهت ارتقا رتبه شغلی معلمین با عنوان :راه های برطرف کردن پرخاشگری دانش آموزان📂تجربیات مدون تدریس دبیر زبان انگلیسی 📂تجربیات مدون دبیر رشته برق جهت ارتقا رتبه با عنوان انواع کلیدهای برق📂تجربیات مدون دبیر جغرافیا جهت ارتقا رتبه شغلی📂تجربیات مدون دبیر جغرافیا (نمونه ای دیگر)📂تجربیات مدون تدریس معلم در مقطع ابتدایی (یک نمونه دیگر)📂تچربیات مدون تدریس معلم ابتدایی( نمونه ای دیگر)📂تجربیات مدون تدریس- زبان و ادبیات عرب📂تجربیات مدون تدریس دبیر تاریخ مشکلات و راه حل ها📂تجربیات مدون معاونت اجرایی📂تجربیات مدون تدریس دبیر فیزیک
تحقيق مهارت هاي زندگي|31017580|aqe
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان مهارت هاي زندگي هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

تحقيق
متشکل از 14 صفحه ، در قالب word قابل ويرايش و اماده پرينت

بخشی از محتوا ::
امام علي (ع) مي فرمايد: فرزندان خودتان را مجبور نكنيد آداب زمان شما را رعايت كنند چرا كه آنها در زماني خلق شده اند غير از زماني كه شما در آن خلق شده ايد.
تعريف
عبارتند از مجموعه اي از توانايي هايي كه زمينه سازگاري و رفتار مثبت و مفيد را فراهم مي‌آورند اين توانايي‌ها فرد را قادر مي‌سازند كه مسئوليت‌هاي نقش اجتماعي خود را بپذيرند و بدون لطمه زدن به خود و ديگران با خواست ما انتظارات و مشكلات روزانه به ويژه و روابط بين فردي به شكل موثري روبه رو شوند. انسان در تعاملات حياتي خود با محيط اجتماعي واجد صفاتي خاص مي شود مهم ترين تاثيراتي كه محيط زندگي بر رفتار به جاي مي گذارد.
از طريق احساسات و عواطف است و همين هاست كه به صورتي نگرشي آدمي را تحت تاثير قرار مي دهد و تغييراتي اساسي را رقم خواهند زد و نهايتا در اين تعاملات است كه آدمي تبحر را كسب مي كند و پس از تكرار و تمرين رفتارها مهارت هايي را به وجود مي‌آورد پژوهشگران معتقدند تعدادي از مهارت‌هاي كسب شده پايه‌ي فعاليت‌هاي مربوط به ارتقاء بهداشت روان را سبب خواهد شد تاثير مثبت مهارت ها در زندگي شخص را قادر خواهد ساخت تا دانش و نگرش و ارزش هاي وجودي خود را به توانايي هاي واقعي و ديني تبديل مي كند معمولا اين اشخاص داراي رازداري و كنترل گفتار، انجام به موقع كارها قدرت تحمل سختي ها برنامه ريزي و كوشش در امور مفيد و دوري از كار بي فايده تقويت خود پنداره و اتكاء به نفس هستند.
آموزش فرزندان با تولد يا حتي قبل از آن آغاز مي شود و در سراسر زندگي ادامه دارد. هر كودك پيش از مدرسه حداقل داراي شش تجربه زندگي است كه در خانه‌-‌كوچه- محله- بازار- خيابان- پارك و ... دارد. با والدين خواهر- برادر- بستگان دور و نزديك معاشرت كرده و زبان مادري خود را ياد گرفته و عادات و رسوم و نگرش‌هاي خانوادگي را اخذ كرده و مراحل آغازين رشد جسمي و عاطفي و عقلاني را سپري مي كند و سرانجام الگوي زندگي او پيش از ورود به مدرسه شكل مي گيرد. سيستم خانواده در گذشته كدخدايي بود كه بار تعهدات ترتيبي فرزندان را برعهده داشت.