مهارت آموزشی

مطالب دیگر:
🔗مبانی نظری و پیشینه تحقیق دلبستگی بزرگسالان 49 صفحه🔗بررسی انواع الگوها و نظریه های سبک های دلبستگی🔗پاورپوینت آزمایشگاه مکانیک خاک آزمایش تراکم (Compaction) در 16 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر و جدول و نمودار 🔗نظریه کارکرد گرایی ثرندایک مربوط به درس نظریه های یادگیری🔗آموزش نرم افزار Hspice - مناسب سمینار🔗چارچوب نظری و پیشینه پژوهش منبع کنترل🔗مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابراز وجود 26 صفحه🔗پیشینه تحقیق مدیریت خشم🔗پرسشنامه تفکر قطعی نگر یونسی و میرافضل با روایی و پایایی معتبر🔗پرسشنامه صمیمیت اجتماعی میلر و لفکورت (MSI) با روایی و پایایی معتبر🔗پرسشنامه بیان حالت صفت خشم اسپیلبرگر (STAXI-2)🔗پاورپوینت تعادل در طرف عرضه، محصول و سطح قیمت🔗پاورپوینت تعادل در مدل ایستا🔗پاورپوینت مبحث هشتم مقررات ملی ساختمان طرح و اجرای ساختمان های با مصالح بنایی در 48 اسلاید متنوع همراه با شکل و جداول و آیین نامه های مربوطه 🔗مبانی نظری و پیشینه تحقیق طلاق عاطفی 26 صفحه🔗فصل دوم پایان نامه طلاق عاطفی🔗چارچوب نظری و پیشینه پژوهش طلاق عاطفی🔗ادبیات نظری و پیشینه تجربی طلاق عاطفی🔗پرسشنامه 158 سوالی سلامت اجتماعی مبتنی بر آموزه های اسلامی🔗پرسشنامه مقیاس پرخاشگری آیزنگ و گلین ویلسون🔗مبانی نظری و پیشینه تحقیق سلامت اجتماعی 45 صفحه🔗فصل دوم پایان نامه سلامت اجتماعی🔗مبانی نظری و پیشینه تحقیق سلامت اجتماعی مبتنی بر آموزه های اسلامی 45 صفحه🔗بررسی رویکردها و مولفه های موجود در تعریف سلامت اجتماعی🔗نقش مذهب در پیشگیری، تسکین و درمان بیماری های روانی
تحقيق مهارت آموزشی|31017579|aqe
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان مهارت آموزشی هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

تحقيق
متشکل از 12 صفحه ، در قالب word قابل ويرايش و اماده پرينت

بخشی از محتوا ::
مهارت عبارت است از مجموعه توانائيهاي كه فرد را قادر مي سازد تا در طول زندگي در جهت ارتباط با خدا ورسيدن به كمال و ارتقاء و سازگاري با خود و ديگران و محيط كام بردارد بطوري كه منجر به بهبودي كيفيت زندگي او شود .
البته در اين راستا لازم است كه جغرافيا را تعريف كنم كه عبارت است از « روابط متقابل انسان و محيط » به منظور بهينه سازي زندگي و يا به تعبير كرسي نيوز : جغرافيا عبارت است از « رابطه متقابل بين محيط و انسان » كه داراي چشم انداز هاي ديگري است و مي توان اينچنين هم تعريف كرد كه « جغرافيا ارتباط بين محيط ، انسان و زمان » است و يا اينكه « جغرافيا رابطه بين انسان محيط ، مديريت و تكنولوژي است » اما اصل موضوع اين است كه محيط به عنوان يك بستر و پديده و انسان نيز به عنوان يك بستر و پديده اي ديگر است .
بنابراين چون انسان به عنوان يك عامل وجوهر اصلي در تعريف و موضوع جغرافيا قرار دارد و از طرفي ديگر همين انسان در محيط زندگي مي كند كه به عنوان عاملي ديگر در جوهر اصلي تعريف و موضوع جغرافيا قرار مي گيرد محيط كه داراي شگفتيها و تنوع زيادي است كه آفريننده خالق يكتا است و طبيعتا انسان نيز شيوه اي متنوعي از زندگي را ايجاد و انتخاب كرده است و پديد آورنده فرهنگ ها و چشم اندازهاي متنوعي است چرا كه محيط هاي طبيعي بستر زندگي و فعاليت انسان مطرح مي شود .
بنابراين آگاهي از اوضاع جغرافيايي محيط هاي گوناگون و درك بهتر از چگونگي زندگي انسان ها با توجه به مهارت هايي كه در اين زمينه كسب كرده است بايد داراي آگاهي و تفاهم بيش تر بين ملتها و همكاري و دوستي متقابل با ديگر ساكنان اين محيط ( تفاهم بين المللي ) براي حفظ و نگه داري آن و بالاخره يادگيري شيوه هاي منطقي بهره برداري از منابع را نيز داشته باشد چون انسان هميشه درصدد است ا زسرزميني كه در آن به سر مي برد و از زندگي مردم در ساير نقاط جهان اطلاعاتي كسب كند و به كنجكاويهاي دروني خويش پاسخ گرديد . بنابراين بايد درسي بنام جغرافيا در جدول برنامه هاي درسي دانش آموزان از دوره ابتدايي تا متوسط گنجانده شود . جغرافيا علاوه بر پاسخ به كنجكاويهاي ذهني دانش آموزان درمورد مكانها و انسانها به چرايي تفاوت هاي مكاني نيز توجه دارد و اين چراها با بررسي روابط علت و معلولي پاسخ گفته مي شود از وظايف اصلي علم جغرافيا ، پاسخ به همين چراهاست كه گاهي به صورت كنجكاويهاي در مورد آداب و رسوم زندگي در مناطق مختلف جهان و يا به صورت سفر كردن و كشف سرزمينهاي ناشناخته مطرح مي شود . البته د راين ارتباط موضوعات جغرافيايي فقط مكاني مي شود ولي زماني موضوعات جغرافيايي استدلالي مي شود كه ارتباط متقابل انسان با محيط طبيعي نيز مطرح مي شود وذهن دانش آموز بطور فعال با اطلاعات پايه ي جغرافيايي و روش استدلال جغرافيايي درگير مي شود