نقش فراشناخت در آموزش حل مسأله ر
🔍تحقیق سيستم فروش شركت تحت وب🔍تحقیق (برنامه نویسی عامل گرا)AOP🔍نور و رنگ ها در ارگونومی🔍پمپ هاب حرارتی - سیستم های حرارتی سازگار با محیط زیست🔍چرا آموزش گرما برای ما جالب است🔍سوخت هسته ای و فرایند آن🔍دانلود گزارش کارآموزی در شركت تارابگین🔍كارایی بازدارندگی هسته ای - رابرت جرویس🔍مبانی تئوری انفجار🔍مبانی و اهمیت گرمادهی مادون قرمز🔍منطق حاكم بر پروسة كنترل تأسیسات🔍جزوه آموزشی مهندسی پی🔍آموزش ایجاد نمودار سرعت سنج چراغ دار با دامنه متغییر🔍پنجره راهنمای نمودار تعاملی🔍نمودار اکسل با شخصیت کارتونی آقای خط🔍جزوه آموزشی الکترونیک 1و2🔍بازی سرعتی انتخاب اعداد 1 تا 50 در اکسل🔍اصول مهندسی سدهای خاکی🔍آموزش کامل توابع جستجو و مرجع اکسل🔍آموزش ایجادarrow chart با استفاده ازscatter chart🔍اخلاق و عرفان اسلامي 21 ص🔍آداب و احكام حج تمتع 12 ص🔍آداب و رسوم خراسان🔍آدم آهنی من🔍ارتعاشات
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان نقش فراشناخت در آموزش حل مسأله ر هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .
تحقيق
متشکل از 25 صفحه ، در قالب word قابل ويرايش و اماده پرينت
بخشی از محتوا ::
مفهوم فراشناخت با وجود اهميت بنيادي آن ( در آموزش وپرورش ، روان شناسي وعلوم شناختي از جمله هوش مصنوعي ) هنوز تعريف روشني نداشته وبه خوبي درك نشده است. پژوهش هاي شناختي مفصل ، مشتمل بر بررسي هاي باليني دانش آموزان در حين حل مسأله وبرنامه هاي كامپيوتري با مؤلفه هاي چند وجهي تا حدي به اين اشاره كرده اند كه چگونه فراشناخت با شناخت تعامل پيدا مي كند. در خلال دهه آينده ، مي توان انتظار داشت كه تعاريف بسيار دقيق تري از فراشناخت ارايه شوند. به اعتقاد لستر ، گارافالو وكرول « درحال حاضر، آن چه كه به وجود آورنده باور ما نيست به فراشناخت وساير عوامل غير شناختي در حل مسايل رياضي است بيش ترناشي از بازتاب هاي ما معلمان ويادگيرندگان رياضي بر تجارب خودمان است تا اين كه ناشي از پژوهش هاي دقيق ونظام وار باشد. » هم چنين ، به گفته هجدوس ، « با وجود اين كه فراشناخت نقشي جنجالي در آموزش رياضي بازي كرده است هنوز درباره ماهيت آن وچگونگي استفاده از آن درك بيش تر نحوه تفكر حل مسآله دانش آموزان فقط به نتيجه گيري هاي
موقتي رسيده ايم».
مطالعه رفتار نهاني انسان ، مشكل وپيچيده است. اما اين كار عملي و قابل انجام است. پژوهشگران نيازمند تمركز برروي چگونگي ايجاد ارتباط بين جنبههاي نظري وعملي نقش فراشناخت هستند. پژوهشگران با هم وبا هم فكري هم، بايد يكديگر كار كنند